Program Dialog Pokoleń to zbiór narzędzi i standardów mających na celu dostosowanie organizacji do potrzeb zróżnicowanych wiekowo zespołów.
Pierwszym krokiem, aby zostać Partnerem Programu Dialog Pokoleń jest pozytywne przejście wstępnej oceny dokonywanej na podstawie nieodpłatnego warsztatu diagnostycznego trwającego maksymalnie 60 minut.
Kolejnym etapem jest podpisanie Deklaracji Pracodawcy Dialog Pokoleń, co rozpoczyna obecność w Programie.
W kolejnych krokach następuje audyt, a w przypadku pozytywnej oceny punktowej przeprowadzonej wg ściśle określonych kryteriów, przyznanie certyfikatu „Pracodawca Dialog Pokoleń”.
To znak pracodawcy, który świadomie i sprawnie zarządza różnorodnością wiekową. To zaufanie na rynku pracy w oczach pracowników.
Obecność w programie Dialogu Pokoleń, a w szczególności posiadanie certyfikatu Pracodawcy Dialogu Pokoleń realnie pomaga w zarządzaniu marką pracodawcy.
W wyniku audytu nasi eksperci opracowują programy
i narzędzia wsparcia organizacji w sprawnym i efektywnym zarządzaniu różnorodnością wiekową, aby zespoły były bardziej wydajne, elastyczne, odporne na kryzysy i innowacyjne, a ich członkowie zmotywowani i zadowoleni z pracy.
Dzięki audytowi organizacji połączonemu z wizytami diagnostycznymi, zdobywa zebraną oddolnie wiedzę o realnych potrzebach pracowników.
Certyfikat Pracodawca Dialogu Pokoleń TO ZNAK,
że organizacja docenia i dba o pracowników
niezależnie od ich wieku.
Podpisanie Deklaracji Pracodawcy Dialogu Pokoleń
Wstępny audyt
Audyt sprawdzający
Szczegółowy raport
Certyfikat Pracodawcy Dialogu Pokoleń
szczegółowy raport
po audycie z listą rekomendacji i insightów
możliwość zamieszczenia wybranych praktyk w ogólnodostępnym repozytorium
praktyczne porady
i ustalenie dalszych działań podczas warsztatu
wspólne przygotowanie komunikacji prasowej oraz posty w social mediach o przyznanym certyfikacie
prawo posługiwania się marką w komunikacji