warsztat

Obsługa dojrzałego klienta

warsztaty z wykorzystaniem kombinezonów geriatrycznych

Image

warsztat

Obsługa dojrzałego klienta

warsztaty z wykorzystaniem kombinezonów geriatrycznych

Potrzebuję 50% więcej czasu, by obsłużyć starszego klienta. Irytują mnie ich pytania o coś oczywistego i muszę ciągle powtarzać różne informacje...
Adrian K.

Adrian K.

młodszy bankier, lat 21
Starsze osoby często przychodzą do nas porozmawiać, a ja nie wiem, jak grzecznie przerwać ten potok słów i przejść do sprzedaży
Edyta T.

Edyta T.

specjalista ds. sprzedaży, lat 25

To bardzo częste wyzwania osób pracujących z klientem dojrzałym.

My wiemy, jak sobie z tym poradzić.

Cel projektu

Konfrontacja ze stereotypami na temat wieku, które powielamy w naszym myśleniu i pracy

Zrozumienie ograniczeń i potrzeb tej grupy wiekowej

Przygotowanie uczestników do obsługi dojrzałego klienta

Wzbogacenie o nowe narzędzia wspierające obsługę dojrzałego klienta

Zbudowanie nowego podejścia do klienta opartego na uważności i empatii

kombinezon geriatryczny

Opis szkolenia

W ciągu najbliższych lat co trzecia osoba w Europie będzie seniorem. W efekcie starzenia się społeczeństw rośnie liczba dojrzałych klientów. Stereotypy na temat starości często są nieprawdziwe i powodują błędy w obsłudze klienta. Zrozumienie tej grupy, uświadomienie sobie ich ograniczeń i potrzeb wydaje się kluczowe dla efektywnej obsługi.

Doświadczenie kombinezonów geriatrycznych pozwala poczuć się dokładnie tak, jak czują się seniorzy. Składa się z wielu elementów, a każdy z nich imituje dolegliwość, na którą mogą cierpieć osoby starsze. To świetny poligon doświadczalny w kontekście starzenia się świata i pracy z coraz starszym klientem.

Program każdego warsztatu jest dopasowany do potrzeb grupy: to okazja nie tylko do konfrontacji ze swoimi schematami myślenia na temat starości, ale również okazja do zanurzenia się w doświadczeniu.

Uczestnicy mają okazję doświadczyć trudów życia codziennego wynikających ze starzejącego się organizmu. Przejście po schodach, zaparzenie herbaty czy codzienne zakupy wydają się dużo trudniejsze w obliczu ograniczeń ruchowych, słuchowych czy wad wzroku.

Kombinezony geriatryczne zmieniają raz na zawsze perspektywę postrzegania procesu starzenia.

Kluczowe elementy warsztatu

Kluczowe elementy warsztatu

Sytuacja demograficzna i rzeczywistość seniorów

Ćwiczenia w kombinezonach geriatrycznych

Omówienie doświadczenia

Jak mogę lepiej reagować na potrzeby moich klientów?

Spodziewane efekty

Burzenie murów i barier w postrzeganiu seniorów

Nowe empatyczne spojrzenie na ludzi starszych

Zdobycie narzędzi do obsługi dojrzałych klientów

Jak wyglądają warsztaty?

Potrzebujesz więcej szczegółów?

Zadzwoń – tel.: +48 786 200 301

Napisz – biuro@green&grey.pl

Przetłumacz »