warsztat

Lider Dialogu Pokoleń

Image

warsztat

Lider Dialogu Pokoleń

Mój szef, który jest sporo ode mnie młodszy nie liczy się z moim zdaniem.
Janina L.

Janina L.

księgowa, lat 62

Różnice pokoleniowe, gdy nie mamy wiedzy na ich temat, mogą być źródłem potencjalnych sytuacji konfliktowych.

Często dojrzali członkowie mojego zespołu chcą dalej się rozwijać, a ja nie wiem, co mogę im zaproponować.
Adam J.

Adam J.

dyrektor marketingu, lat 35

Umiejętność motywowania pracowników w każdym wieku stanowi klucz do sukcesu wielopokoleniowego zespołu.

Umiejętność motywowania pracowników w każdym wieku stanowi klucz do sukcesu wielopokoleniowego zespołu.

Często dojrzali członkowie mojego zespołu chcą dalej się rozwijać, a ja nie wiem, co mogę im zaproponować.
Adam J.

Adam J.

dyrektor marketingu, lat 35
Chciałbym zakazać używania telefonów podczas spotkań, ale boję się buntu na pokładzie.
Marek W.

Marek W.

prezes zarządu, lat 49

Bez odpowiedniej komunikacji dopasowanej do potrzeb każdej grupy wiekowej zespół nie będzie działał efektywnie.

Zarządzanie wielopokoleniowym zespołem może rodzić wiele wyzwań.

Warto znać narzędzia, by różnorodność stała się walorem zespołu.

Cel projektu

Definicje i charakterystyki różnych pokoleń na rynku pracy

Stereotypy i przekonania blokujące współpracę w zespole

Najważniejsze narzędzia potrzebne do zarządzania wielopokoleniowym zespołem:

Jak radzić sobie z mikroagresjami

Jak się komunikować

Jak rozwijać kompetencje zespołu

Opis szkolenia

Opracowaliśmy program kierowany do liderów, którzy mają doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników, ale chcą zdobyć specjalistyczną wiedzę w zakresie pracy z zespołem składającym się z pracowników w różnym wieku.

1. Wiedza to podstawa

W ramach szkolenia uczestnicy będą mieli okazję poznać najważniejsze wyzwania związane z zarządzaniem zespołem, w którym znajdują się pracownicy z różnym doświadczeniem zawodowym i w różnym wieku.

2. Nowe narzędzia liderskie

Szkolenie dostarcza liderom narzędzi z zakresu motywacji pracowników, budowania efektywnych relacji między członkami zespołu, jak również z obszaru radzenia sobie z mikroagresjami i różnicami zdań w zespole.

3. Praktyka ponad wszystko

Szkolenie będzie prowadzone przez doświadczonych trenerów, którzy oprócz teorii przedstawią case study i ćwiczenia, które pomogą uczestnikom nauczyć się wykorzystywać zdobytą wiedzę w codziennej pracy. 

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy wychodzą z indywidualnym planem działania, który wesprze ich pracę w wielopokoleniowym zespole.

Potrzebujesz więcej szczegółów?

Zadzwoń – tel.: +48 786 200 301

Napisz – biuro@green&grey.pl

Przetłumacz »